donderdag 6 december 2012

Kleur

Wat kleur met een patroon kan doen zie je aan de foto's van Yvonne.



Zij mailde mij en schrijft:
Ik heb niet echt veel brei-ervaring, behalve het recht/averecht dat ik vroeger heb geleerd. Door de tips op al die leuke blogs als het jouwe (dank je wel, bloos) en door het bekijken van instructiefilmpjes op YouTube ben ik dus een eind gekomen. En ik heb geen twee linkerhanden. Bij deze sjaal vond ik de beschrijving ook heel duidelijk, dat scheelt een stuk.


De kokkelsjaal van Yvonne is heel mooi geworden. Het leuke is dat zij de twee delen niet in spiegelbeeld aan elkaar heeft gezet, maar een beetje verschoven. Daarvoor wordt het een sjaal die heen en weer golft.

Het patroon is overigens nog steeds beschikbaar bij de aanschaf van twee bollen Invicta Colour bij Jeanet

1 opmerking:

bommelmien zei

Leuk om een gebreide sjaal te zien van deze kleur Invicta Colour. Ik haakte de colsjaal en maakte er van een derde bol nog een muts bij. Die komt nu wel van pas met het winterse weer. Het patroon van de gebreide sjaal kreeg ik ook van Jeanet. Groeten van Willemien. (fan van Zeeland)